I rock

Fick reda på för ungefär två timmar sen att jag fick VG på juridik tentan jag gjorde i mitten av januari - för att samanfatta min glädje så kan man väll säga att det kan liknas med nån som vinner en miljon. Nä, kanske inte en miljon, men tio tusen då!

I dessa bistra tider, med extremt mycket plugg och ofantligt mycket som ska struktureras osv så kändes det lite som en spark i baken att jag faktiskt klarade de två förra kurserna (som även de lade grund till en hel del press + jul o allt vad det innebär med jobb och köpa julklappar osv.) med marginal. Är så otroligt stolt över mig själv!!


Wiiii!

Förövrigt så måste jag ju berätta att jag gjorde en otroligt yr sak idag - detta slår nog allt.
Jag låste in J i våran lägenhet så att han inte kom ut och eftersom han inte kom ut skulle han inte kunna ta sig ner till sin dugga. J ringde mig klockan nio, han började 9.15 och va (som min far skulle uttryckt det) fly förbannad! Dock rätt så förståligt, vem vill inte ha med sig några extrapoäng till en tenta liksom?
Fick då dommen att han nu inte skulle hinna, eftersom det skulle ta mig iaf 10 minuter att ta mig upp och sen 10 mn för han att ta sig ner. Men, snabb o vältränad (?) som man är så tog jag mig upp på fem minuter. Med andan i halsen (läs: jag fick knappt nån luft) och nycklarna i högsta hugg så kunde jag öppna o J sprang ner till skolan o han till sin dugga.

Idag är det korvstroganoff-dagen. J står för matlagningen! Hur härligt är inte det då?
Kom precis hem (8-17 i skolan) o det kan väll få vem som hellst att vilja lägga sig vid åtta.

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag sa ju att de skulle gå fint ;) Du är bäst, bajs!

2009-02-05 @ 20:05:35
Postat av: Mallan

GRATTIS Martina! Både till tentan och till fångsten av Jonas. HAHAHA, jag DÖR! Detta var ju riktigt roligt. Tänk att du har hjärnkapacitet att sätta en sån MEGA tena och sedan låsa in sin pojkvän, detta är ju en annan typ av smarthet som du inte ritkigt får den cred för som du förtjänar, men jag ÄLSKAR den. Underbara yra människa, du gör min dag. Puss

2009-02-05 @ 20:19:14
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Mallan

GRATTIS Martina! Både till tentan och till fångsten av Jonas. HAHAHA, jag DÖR! Detta var ju riktigt roligt. Tänk att du har hjärnkapacitet att sätta en sån MEGA tena och sedan låsa in sin pojkvän, detta är ju en annan typ av smarthet som du inte ritkigt får den cred för som du förtjänar, men jag ÄLSKAR den. Underbara yra människa, du gör min dag. Puss

2009-02-05 @ 20:20:41
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0