belönad

Idag påväg ner till skolan så hör jag hur någon ropar på mig. Det var en tjej från jobbet, det hade kommit brev till mig på jobbet. Var lite stressad för jag ville vägen om Espresso House och köpa en latte innan sista föreläsningen, men såklart att man blir nyfiken, inte så ofta man får adresserad post till sig på jobbet. Sprang gladerligen upp för att få höra att jag stod med på Mästerplakatet som 3 bästa säljare under Juli månad (dvs bland dom som sålt för mest på ett och samma kvitto, som jag skrivit om här). I kuvertet låg det två biobiljetter, kul kul! Irriterande att nr 2 var ca 120 kr över mig, hellst med tanke på att kunden ifråga fått snormycket rabatt på några slipsar. Jaja, 3e bäst i Juli och Varbergsbutiken visar framfötterna! Gött!

Ville bara skryta lite om mig själv!
Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0