det regnar här i staden idag, men solen lyser inom mig

Min lediga dag och det regnar, inte populärt!

Dagen har dock startat bra, fick samtal från RC som vart otroligt glad över en prestation jag gjort på jobbet.
7650 kr, på EN kund!
Såhär va det: Kunden va inne i måndags och sa att han inte skulle handla något utan ville bara titta på kostymerna vi hade. Han ville ha med mycket ull i (andas bättre) vilket jag visade i både mörkt och ljust. Efter att jag visat de lämpliga kostymerna som skulle passa honom så tackad han för sig och gick. Dagen efter, alltså igår kom han tillbaka och va då lite inne på att prova hur de kändes på. Han hängde undan och gick för att luncha och när han kom tillbaka provade han alltihop en gång till. Till slut gick han gladerligen ifrån butiken med 4 kostymer, 4 skjortor och en hög med slipsar.
På telefonmötet i morse lyftes jag fram vilket såklart gjorde mig glad!

I övrigt så har veckan hittills vart rätt jobbig, mycket att tänka på, men jag tycker att är det något jag vet halvt-om-halvt så är det bättre att jag ringer o kollar med någon. Att det vart problem med både strömmen och kassan är väll ochså en grej som stört till det hela. Men det löste sig!

Kan det sluta regna, jag hade ju planerat att vädra täcken, kuddar och sofföverdraget idag!
Ikväll blir det öl med två (förhoppningsvis 3) av tjejerna på jobbet!

Känns som det enda jag tänker på är budget, jobbet, budget och J. Det är väll så det blir?

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0