helgfint

Nu har jag o J (mest jag) gjort iordning lite hemma - tycker det är en ren helgrutin att plocka iordning, städa och damsuga inför helgen. Det är ju då man är mest hemma och klart att man vill ha fint omkring såg då. Om en stund ska vi ner till Harrys. J ska bjuda mig på en efter-tentan-öl. Huvudvärken är inte lika illa nu och en öl brukar ju göra saken bättre!

Va och inhalndlade Js födelsedagspresent innan - lite tråkigt att han vet vad det är, men han blev ändå lika glad när han upptäckte att det låg ett paket på mitt "hemliga ställe".

Ikväll är det idol och Singin Bee, underbart!

J slutade just spela på sitt rockband och sa: "Jag ska fan gå till en trummlärare och säga: Jag vill lära mig Iron Maiden på Expert på rockband!"

Snart kommer J sluta prata med mig för han tycker att citaten från honom som jag lägger upp här får honom att framstå som en barnrumpa och en idiot. Tycker dock bara det är roligt!

Angående detta:
Jag står helt klart fast vid min åsikt trots att folk hotat mig med att börja dricka glögg redan i helgen osv. Första advent ska jag joina er i ert julfirande. Är ingen tomtehatare! (detta skiver jag bara för att jag också ska få paket av tomten på julafton) Tills dess: Glad Påsk, Glad Midsommar, Grattis på födelsedagen och Gott nytt år!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0