oslo baby

Imorgon blir det destination Oslo! Wiii!

J sitter just nu och spelar hockey på sitt tv-spel. Kommentarer såsom: "Nu får du fan ge dig, domarjävel!", "Satan!", "Jävla *pip*-spel, för fan!" och "Men för i helvete!"  förkommer.

Kan det blir mer perfekt att J:s dator anländer samtidigt som jag åker bort i några dagar? Ömsesidigt att vi tycker så, men vi säger det inte högt till varandra. Det är liksom bara en enom lättnad för oss båda. Då har liksom den värsta hysterin lagt sig när jag kommer tillbaka och jag slipper stressa upp honom genom att existera på denna dag som närmast kan jämnföras med julafton. Och jag slipper se min kära sambo sitta 24/7 framför datorn samtidigt som det är strålande höstsol ute. Alltså, en win-win situation att jag åker bort!

Planer för helgen är bio, innebandy match och lite häng på lördagskvällen. Vi har inte uttalat det, men jag antar att det blir en runda på stan. Det är liksom något man tar för givet! På fredag är alla på jobbet, funderar på en långpromenad! Får väll se hur det går.

Ha det kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0