hemma.

Kom hem runt halv nio igår! Träffade tack o lov i Gbg en gammal skolkompis från gymnasietiden. Resan hem va inte den allra roligaste men en utläst bok och sönderblädrade modemagasin. Dock kommer jag aldrig mer sätta min fot på några andra bussbolag än bus4you. Snacka om att sticka ut rejält till skillnad från andra. Stort härligt säte, gott om plats för benen, eluttag och Internet. (Dock hade jag ingen laptop med mig men ändå!) Hur som helst, skönt med lite sällskap från Gbg!

Oslo trippen såg ut som följer:
Torsdag: Ankomst på eftermiddagen, en liten runda på Bogstadveien, matlagning, Idol och umgänge med de andra bodende i lägenheten.
Fredag: Alla jobbade. Går upp vid nio, tar det lugnt och beger mig sen ut på stan för att mest promenera utan mål, promenerar i div parker och ett fåtal butiker. Är hemma igen runt 15.30. Bio står på schemat; Flickan som lekte med elden. Mycket bra! Därefter sushi! Mys!
Lördag: Den stora shoppingdagen! 6h shopping. En skjorta och lite accecoarer inhandlades. Hemma igen och vi förbereder en middag för allihopa. Blev mycket gott. Tuborg grön på flaska tillsammans med Barcelona-At.Madrid matchen blir avslutningen på kvällen. Lillasyster somnar en bit in i andra.
Söndag: Sov länge, lång frukost, lillasyster ska spela match, åker ner till bussen, åka buss, ha tråkigt, surfa från mobien, hoppa av bussen. Vänta på tåg, åka tåg. Hemma 20.30 hos den bästa!



  



 


Kommentarer
Postat av: Hanna:P

Hej:P

Jag såg en rolig sak med din blogg haha:P

Vi har samma efternamn:D

2010-08-10 @ 13:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0