ganska trögt.

Har haft en oerhört trögstartad morgon, varför är det så när man är ledig? Jo, för man har ingen tid att passa. Gick upp runt nio, och nu sitter jag här 2,5 timma senare och det jag har presterat idag är att två maskiner tvätt ligger i tvättstugans maskiner.

På torsdag blir det en efterlängtad tripp till Oslo! Ska bli superkul, lillsyrran bor nämligen i mitt gamla neighbourhood. Blir alltså nästan som hemma! Ska bli kul att träffa alla hon bor med, hänger med och framför allt pratar om. Blir säkert lite häng a'la systrarna Bengtsson med (läs: shoppingrunda).

Dagen har en plan, som verkar sitta långt inne. Ska städa klart lägenheten. Kök o sovrum är tipptopp... v-rum och toalett kvar... Inte alls motiverad. Men nu jävlar! Mamma hade med sig en trådback till oss igår med, finns alltså även en plan att organisera garderoben för femhundraelfte gången.

Håller även en tumme för att BFF har möjlighet att stanna tills på måndag här i vbg. Hon ska spela in lite scener till filmen nu i helgen och det hade ju vart toppen om det blir hemfärd på måndag för då hinner vi hänga en stund!

En annan plan för dagen är att se sista avsnittet på 3e säsongen PB. Försöker dock intela mig själv att det är bättre att avsluta dagen med det är att börja med det...

Allvarligt, klockan är 11.37 - nu får jag sätta igång!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag gick typ upp för 10 min sen och har planerat (eller nästan tvingad) att stanna i sängen hela dagen - jag är rastlös!

2009-09-15 @ 13:09:52
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: monica

hejhej :) fin blogg, allt bra annars?

2009-09-15 @ 13:30:15
URL: http://moniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0