valborg

Igår var det Valborg - det kanske inte har ungått någon?!
Fröken O kom o hämtade mig lite innan kl 18. Väl hemma hos henne så gjorde vi pastasallad och käkade på balkongen. Det kom lite mer folk, o förfesten var i full gång -tills alla utom jag o Fr O skulle gå vidare till en annan förfest, då satte den riktiga förfesten igång. Det blev sjönsång till Fame Factorys bästa. Underbart!
Dt blev Såsen igår, legg 19 och vi kände oss gamla. Tiden bara sprang iväg dock och halv två så tyckte vi att reed room va ett bra alternativ. Vi ville leka med lite bran i vår egen ålder. Pianobaren va uppskattad, den sista ölen lika så. Väldigt nödvändig om inte annat!

  
Fr O. hämtar mig med en handduk i håret, sen blev det mat på balkongen.
 
Två snygga tjejer träffar en tredje snygg tjej på reed room.
(bilden till höger är brutalt stulen från tjejen i den röda jackan.)


Har faktiskt haft en helt okej bakfylla, inte sådär jättevåldsamt martina-bakfullig som den KAN vara. Ska jag kategoriera den så hamnar den väll nånstans mellan en vanlig bakfylla och den värsta. Sov till kl 15.30. Kul en sånn här fin dag.

Nu ska jag o J snart äta.
Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0