önskelista

Skrev ju min önskelista här på bloggen för ett tag sen, nu kommer en lite uppdaterad version:

1. Sunny Standup - 2 biljetter till den 25 juli 2009 (vill ju gärna kunna ta med mig min J)

dsc_3654[2]
biljetter köper man med fördel HÄR.


2. En parfym


Denna är het: DKNY Fresh Blossom

3. Converse - vita i stl 5. Denna förbrukningsvara alltså, kan man konsumera för många? Nej! Mina nuvarande vita är för tillfället helt oanvändbara pga för hård användning av dem. RIP!


4. Nytt innehåll till garderoben. (Bajs, du kan ju vad jag passar i!)

5. Klocka

 

Båda heter Regal och kommer från Ur & Penn
tv: 199:-  th: 298:-


För er som hade tänk att köpa ett hus till mig så måste jag tyvärr meddela att min kära lillasyster redan har paxat det.

Kommentarer
Postat av: lisa

hahaha inte lessen önskelista... Slår till och med min när jag skulle fylla 10 :=)

2009-05-15 @ 13:42:09
Postat av: martina

den till höger fick jag idag :)

2009-05-15 @ 23:23:48
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0