två av tre borde ju få en glad

Blir galen, jag brukar vara fylld av energi och vilja göra massa saker. Tio bollar i luften och aldrig lugn o ro. Jag tycker det är skönt, men nu käner jag ingen lust till att ta tag i nånting. Tror det beror på den där j*vla tentan som jag lagt ner åtskilliga timmar på. Känner mig näst intill korkad för att jag inte klarade den. Hade jag klarat den så vet jag att jag hade velat kämpa hårdare denna veckan. Det är ju snart examen liksom!
Tror det blir en promenad, o pepptalk med mig själ lite senare!

Lustigt hur två saker med positivt besked, som jag blev jätteglad över igår tappar fokus när en annan sak går dåligt (läs: tentan). Menar, iallafall en av sakerna har jag ju tänk på mer än min fåniga gammla tenta!

Nu här, i detta nu ska jag skita i tentan, jag ska ju göra om den (igen) innan sommaren och fokusera på det som är bra! Kanske det kan å mig att hitta kämparglöden igen. Jag menar bra respons på vårt ex-jobb som vi lagt ner massa tid på samt att en nära vän är frisk - vad är då en omtenta?

* * *

Såg stekta gröna tomater igår (för första gången). Vilken film!!

Måste bara berätta om min o Js filmdeal med Lovefilm. 4 filmer i månaden för 99 kr!
Känns skönt att inte lägga en krona till på Hemmakväll!

* * *

Igår satte jag mig och klistra in våra Egypten bilder i ett album - gud va mysigt vi hade det där!
Vill åka iväg med min prins igen!
Det va verkligen perfekt, två själar som suktat efter en avkopplande semester hur länge som hellst. Vi gick upp tidigt o käka frukost, gick en sväng, la oss på stranden, läste, solade, åt lunch, la oss vid poolen, fick öl på löpande band, åt middag o avslutade på sportbaren. Lite femkamps-aktiviteter och båtresor där emellan och vi var nöjda!


Nä, nu väntar det lunch!
Panerad fisk o potatis från igår - perfekt!

Kommentarer
Postat av: martina

sv: jag finns gär, det vet du va? :)

2009-05-05 @ 18:18:40
URL: http://mtinam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stekta gröna tomater är så jäkla mysig... har du verkligen inte sett den innan? Du kommer iallafall se om den igen - jag lovar. Pussar

2009-05-05 @ 18:53:02
Postat av: Anonym

Det var din vän Kicki som skrev det föregående - hon har inte fattat att man måste ange namn för att du ska förstå vem det är som skriver... facebookskadad

2009-05-05 @ 18:54:23
Postat av: Mallan

Ush vad tråkigt med tentan gumman. Du fixar den nästa gång! Du är ju en riktig fighter! Jag älskar också stekta gröna tomater, men nu var det alldeles för längesedan jag såg den. Måste se den snart igen!Kul att ni såg en sån gammal klassiker. puss på dig

2009-05-05 @ 19:36:08
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0