sova

Oj va trött jag vart nu!
Va i skolan runt nio idag, sen satt vi o gjorde en administrations uppgift. Gick till jobbet vid lunch och va hemma nån gång vid sex. J va hemma ungefär samtidigt så vi slängde i lite tvätt i maskinen och gjorde lite tråkiga vardags-sysslor. Sen bunkrade vi upp med mysig kvällsmat och te och givetvis hockeyn!
Gick ju galant! Semifinal imån och lillasyster kommer hit och joinar oss.

Imån ska vi sitta med examensarbetet hela dagen, fick det med posten idag!
Vi har en relativt klar bild över vad och hur saker ska göras så morgondagen lär väll gå smärtfritt!

Köpte en kudde i en butik i höstas och den har vart jätte puffig och så länge men nu är den nästintill platt varje morgon när jag vaknar. Känns inte okej! Får ju ont i nacken - eller snarare stel.

På lördag ska jag, mor, lillasyster o mammas sambo till Falkenberg o fira vår mini-kusin som fyllde år för ett tag sen.
Lillsyrran hade tydligen gått lös och handlat massa söta saker idag.
Ska hur som helst bli mysigt!

Nu väntar kudden dock!
Natti

Kommentarer
Postat av: johanna

VISST ÄR DEN FIIIIIN! Jag kommer vara såååå snygg :) Var påväg att köpa den rosa, men fick experthjälp av Kakan, Veronika, Albin & Jon - så fick bli den gröna efter omröstning :)

2009-05-12 @ 20:32:44
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0