solen gick ner som på beställning

Vilken mysig dag det var igår!
Efter jobbet (som va riktigt roligt igår) så mötte J upp mig och vi tog en glass nere vid kallbadhuset. Efter en lite promenad så gick vi hem, gjorde pastasallad och satte oss i trädgården med varsin öl och lite musik o bakgrunden. Grannarna va på balkongen så efter att ha ropat ner dom så va en kubbturnering i full gång. Trevligt!
Grillningen och ölen var god och kvällen va precis som en försommarkväll ska vara!
Vad annat än Winnerbäck - Live för dig går att spela en sådan afton? Nä, just det!
Runt tolv gick vi ner på stan - jag till Reed room o J skulle möta upp några kompisar på C&B. Efter tio min får jag ett sms och J går hem. Skitlång kö tydligen. Va kul att träffa lite folk ute, men annars så är väll krogen rätt överskattad eller?
Tycker iaf det i denna stan, alltid överfullt och inga speciellt nichade pubar. Men det blir väll så i småstäder.
Men som sagt, ens vänner lyser ju upp såklart!

Gick iaf hem vid ett snåret, pussade lite på J och somnade i soffan.

Hockeyn idag gick ju bra (4-1 till tre kronor). Kul att man fick se en liten skymt (ca 10 sekunder) av Niklas Jhide.

Nu blir det matlagning!
Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0