promenad i solen

Vaknade klockan halv åtta i morse och insåg att om jag inte går och borstar tänderna så kommer jag kvävas i mig egen spya ganska snart, samt om jag inte häller i mig vatten så kommer jag garanterat ha en sprängande huvudvärk senare. Sagt och gjort. Vaknade igen av att BFF ringer. En timma senare och två kaffe i kroppen så mådde jag bättre. Lite frukost på det o jag mådde bra igen! Trevligt uppvaknande med ett sånt samtal!

Fint väder ute, vilket betyder att det denna "torsdags-söndag" blir en promenad!
Mysigt!

Hur kan två planerade öl sluta med att man går hem lite halvfull?
Och bakis idag... jaja, man lär sig då aldrig!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0