kan inte sova...

Sömnen vill inte infinna sig. Inte ens efter att jag vikt handdukar, provat min examensklänning igen eller bara legat o filosoferat i sängen. Kom att tänka på en bok jag fick när jag flyttade tillbaka till Sverige. Brukar ta fram den en eller två gånger om året. Fick den av en vän i Oslo och den handlar om en delfin och hans drömmar. Mycket fin berättelse!
Kände iaf att de sista raderna i den boken är av värde att skriva här:

Det kommer en tid
i livet
da du ikke kan gjøre noe annet
enn å gå din egen vei . . .

Sergio Bambaren

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack!

Ja, vi ska väll kunna ordna lite bilder på dig ja, no problemas! =)

2009-05-06 @ 19:08:26
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0