hur gick det sen...

Redovisningen på ex-jobbet gick bra igår! Hade bra känsla över det vi åstakommit och jag kan stå för det vi gjort, men samtidigt så har man ju ändå känslan av: "Har vi missat nått?", "Hade vi kunnat göra nått bättre?" och "Va detta redan självklart för alla?" Men nu i efterhand känner jag lite att jag kanske inte borde oroat mig så mycket!
Opponenterna va snälla i den bemärkelse att de inte totalsågade oss och kom med lite frågeställningar kring hur man hade kunnat göra, och saker som kunde vart kul att titta på.
Med ett par, nåot mindre, kompletteringar i form av rubriks-byten och ett stycke som ska omformuleras så ska den sen in till den slutgiltiga versionen. Efter att företagen läst den o godkänt så ska den (förhoppningsvis) in på en uppsats-sida, samt att den ska till en speciell sverige-chef. Lite pirrigt, men det ska bli mer kul att visa upp den! Är stolt över vår insats!

Klarade dessutom administrations-tentan!
Överlycklig blev jag - gjorde lite av ett mål-jubel!
Vi hade seminarium idag om rånsäkerhet som va väldigt intressant. Va ett företag som brukar ligga utanför städerna men ändå ha lite personal, stor lokalsyta osv o om hur de jobbar med säkerhet. Det bästa va väll ändå att dom, med detta specialfall, ändå vinklade det så att man kunde sätta sig in i olika branscher.
Tråkigt att vi bara va 4 pers dock...

Nu blir det Macken!

Kommentarer
Postat av: johanna

mina cv:n bajs1

2009-06-01 @ 21:47:43
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0