där fick du din j*vla bokslutstablå

Blir man lite sur så brukar saker och ting ge med sig - och så även bokslutsuppgiften som jag fick ihop utan att ringa lill-M och lipa så att hon skulle ge mig svaren. Smart drag att inte kopiera facit alltså!
Mycket glad, nöjd o stolt! (Jag menar den första bokslutsuppgiften kan jag siffororna på nu... vilket resulterar i att jag gör rätt utan att egentligen tänka.)

J va söt i eftermiddags när han kom hem. Kaffe och blåbärs-bulle, inte illa!
Han vet vad en irriterad Martina vill ha mitt i tentaplugget - socker o koffein!

Har egentligen vart en bra tentapluggsdag, dagen innan tenta. Mycket har lossnat!
Tror inte tentan imån kommer bli så svår - men man vet ju aldrig.
Känner mig beredd iaf. Lite mer repetition o sen tv o kudden blir nog bra!



 


Sätter alltid upp lite lappar på toa på sånt jag alltid lyckas glömma av - helt plötsligt så kan man det.
Inte minst om du dricker massa kaffe och vatten under dagen, haha!
Dagen till ära sitter massa ekonomiska begrepp uppsatta på vår toalett.


 
tv: Man kan ju alltid roa sig med att fota det man räknar.
th: Blåbärs-bullen J hade med sig hem.




För tillfället så känns allt väldigt bra, hoppas jag har samma känsla imån efter kl 13.
Ägna mig gärna en tanke på förmiddagen!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tänker och tänker och håller alla alla tummar jag har! Det här klarar du galant Martina!

2009-05-19 @ 10:45:37
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0