chilli är envis

Vaknade vid 6 imorse, skit trött, men Chilli hade bestämt sig för att det inte gick att vänta 1 minut till med frukosten. Dock 1,5 timma kvar att sova. Men jag sov vist 2,5 timma till. Underbart! En viss hund hade dessutom lagt sig vid mina ben, Vist är hon "en snäll och väluppfostrad hund"? Snäll är hon, och till viss del väluppfostrad, men hon är så sjukt envis. Exempelvis: "Nej, Chilli, lägg dig i din korg." Efter tjugo minuter så orkra man inte säga detta mer och då har hon vunnit, hon får sova i sängen. Kanske problemet ligger i att hon vet att jag ger mig? Troligen. Trots allt en väldigt fin vovve!
Har lite huvudvärk, kan det va att jag spände mig så mycket igår? Hade redovisning, fick massa inspiration efter opponeringen till vårt exarbete, samt små infallsvinklar som vi inte tänkt på. Men själva tiden innan redovisningen kändes bara som en lång uppförsbacke, spände mig mer och mer och till slut satt jag och spände mig så mycket att jag skakade. Hade huvudvärk redan igår.

Sitter hos far och inväntar min grupp som ska komma in på msn. Vi ska bara gå igenom vårt ex-arbete en gång till innan vi skickar in samt en checklista.
Innebandyn ja! 9-7
Underbar seger igår och en sjukt rolig match.
Säger bara: Simon Nilsson, va kan det bli av han tro?
Bådar gott inför framtiden!

Kvällen bir mysig!
Middag en resturang i stan med mamma o hennes sambo.
Fördrink hos oss vid klockan 18. Mys!

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0