höga klackar från hugo boss

Är jätteirriterad för tillfället. J vill inte hyra Patrik 1,5 ikväll för det skulle resultera i att han får halsbränna - säger han. Är det inte snarare så att det är kvällsmaten pizza och cola som kommer bistå med det? Tydligen inte. Jaja, får hyra den själv nån gång.

Melodifestivalen '09 finns ute nu. (Klasskompisar - är inte detta branschglidning så säg, skivan finns enbart ute på statoil än så länge och inte på exempelvis cdon där släpps den den 6/3) Så nu kommer mitt andra irritations-moment. Scotts möter Sarah Dawn Finer. Det är DOM TVÅ som jag vill ska gå vidare från andra chansen. Pest eller kolera fast tvärtom känns det som. Helt stört rösningssystem i andra chansen. Det blir väll inte rättvist med duellering liksom? Då får ju inte alla samma chans?! Får hoppas på att scotts går vidare från andra chansen och Sarah från internationella juryn.

Vem vinner den 14e mars då? Jo, det gör Måns Zelmerlöw !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men jag tror att "plagiatlåten" har rätt stor chans om den skulle gå vidare till Ec, tyvärr! Men jag hoppas nog på Agnes :D Hon hade ju ascoola brallor '=)

2009-03-01 @ 18:46:57
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Säg till bror att palla sig till videobutiken, Patrik 1,5 var jättebra, verkligen!! Såg den häromdagen.... Och jag tippar på Måns som vinnare, med Malena Ehrnman som skräll.... :-)

2009-03-01 @ 19:18:47
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Hallå, E.M.D. måste ju vinna ;) Fast Måns är rätt het han med (det är det som jag kollar på ju:)

2009-03-01 @ 22:09:15
URL: http://ecarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0