yr i annan bemärkelse än vanligt

Antar att ingen hade velat vara i mina kläder igår. Kände mig rätt så bra hela dagen, njöt (för ovanlighetens skull) av att det va söndag. Känns ju annars som att denna dag är en övergångsdag, en dag då man bara ställer om sig till att det är vardag snart igen. Men runt fyra, halv fem började jag känna mig yr så jag la mig i sängen och slängde på Gossip Girl (som jag lånat av lillasyster). Efter någr avsnitt och otaliga mängder vatten så va jag fortfarande inte bättre, J o jag käkade lite rester från gårdagen och jag la mig än en gång i sängen. Ingen ork, armar o ben kändes blytunga och jag va fortfarande yr. Dessutom fick jag otroligt ont i magen. Fram till klockan fyra i natt låg jag o hade ont i magen, nästan krampaktigt men ändå inte. Somnade till slut och vaknade många gånger i morse... men vid halv två kändes det bättre o jag gick upp. Har känts bra i några timmar nu, men så nu precis så är yrseln tillbaka. Ska gå ut i vårvädret tänkte jag o få mig lite luft, det kanske är det som behövs? Fick ringa in mig sjuk till skolan idag också. När hände det sist liksom? Kan inte minnas! Jobbigt bara att jag kände mig yr redan i torsdags o fredags.
J har en teori; jag behöver ha ledigt. Oh ja, behöver komma ut till öa och slappna av lite. Inte långt kvar nu, får hålla ut! Men gud va jag längtar, ska bli otroligt skönt att hämta krafterna!

Har ni vart inne på denna sidan? Har hittat de flesta kursböcker där till otroligt bra priser. Ca: 9-1000 kr i nypris o här har jag fått det för ca 250 för två av de tre böckerna. Känns helt okej! I denna kursen vi ska läsa nu (Butikens administration) behöver vi inte ha alla böcker utan man kan dela om man vill, men jag gillar att kunna ha alla böcker tillgängliga när jag själv vill. Så den 3e boken tänker jag att man lånar på bibblan vid behov.

Nä, en promenad va det ja. Blir nog påskbergsskogen!
Sen bär det av till Willys, blir spagetti med köttfärssås ikväll!

Sen är det ju innebandy, kvarsfinal 4 av 5. Vinner Wic så blir det semi!

Nu har 9 månader gått - vi hoppas alla att allt kommer att gå bra :)

XOXO
(har ju blivit helt skadad av att kolla på Gossip Girl)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0