ökat fokus idag/födelsedagar

Lite bätter självdiceplin och fokus på tentapluggandet idag. Känns helt okej! Går omkring här ute hos pappa och rabblar diverse olika saker högt för mig själv. Chilli undrar förvirrat om det är henne jag pratar med.
Håll en tumme för mig imån!

Grattis vännen som fyller år idag!

Jag o "fröken" från i sommras.


Ett grattis även till BFFs sambo som även han fyller år idag!

Nu blir det ännu mer rabblande, sen duschen, criminal minds och sen sängen. Ush va jag e trött på mina tenta-drömmar nu.

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Marie

Är det i morgon du har tentan?? Håller både en och två tummar för dig, fast jag är övertygad om att det kommer gå alldeles utmärkt för dig!

lyckospark i baken

2009-03-05 @ 20:09:10
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0