nu kör vi fram till påsk

0-0 mot Portugal, AIK fick pisk mot Svorvreta och warbergs damer upp i div 1 (o frölunda är ute...) det summerar väll det mesta som jag har gjort (läs: sett) i helgen. Förutom att jobba o pussa på J då.

Nu har jag lagt upp ett litet mål vad det gäller skolan fram till påsk, känns bra, handlar mycket om ex-jobbet och omtentan som är veckan efter påsk. Men från och med torsdag em. i nästa vecka o fram till måndag ska jag ha lång-ledigt o jag tänker banne mig inte vika mig en millimeter för det. Jag ska bara ta det lugnt! Ingen dålig morot att sträva efter!
Det finns inget bättre än ledighet som man känner att man verkligen förtjänar, och då är det bästa att göra upp en plan (hålla sig till den) och sen ha ledigt med gott samvete!

F*n va tråkigt det är att tvätta!!
Dessutom så syns det knappt i våra garderober att vi behöver tvätta, vi har så mycket kläder som vi inte använder.
Vi skulle rensat ut m.m. i helgen, men det blev inte så (läs:lathet) så vi får väll se när det blir av...
Skulle behövas iaf!

Imån bär det av till skolan o kursstart m.m.
Därefter semifinal i sparbankshallen!

Kommentarer
Postat av: johanna

hallå! Om du ska rensa din garderob så bör jag få rota i påsarna som blir över (läs: bör)



Snart kommer jag hem!!!

2009-03-30 @ 15:46:22
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad ska ni göra i påsk gumman? ska ni till åstol? kommer kännas konstigt att inte fira påsk hemma...puss å kram

2009-03-30 @ 20:41:51
URL: http://sicilienmedjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0