neeeej dumma varuprov

Sitter här med tenta-pluggandet på sin topp. J kommer hem, vi pratar lite, jag får en kexchoklad (naaw) som ska hålla pluggmotivationen uppe och dessutom kollar vi igenom posten. Har fått nått reklambrev från Glamour (ni vet tidningen) och jag sliter upp det för det finns vist ett varuprov från Body Shop. Jag sliiter upp det och tror att det är parfym. Sprutar ganska mycket och läser sen att det är en Deep Sleep-spray som man ska spruta på lakanen innan man lägger sig för att somna lättare o sova bättre. OCH DETTA SPRUTAR JAG PÅ MIG SJÄLV MITT I TENTA-SPLUGG-STRESSEN! Sprang till kranen och praktiskt taget öste vatten på mig själv och mina kläder. Så nu sitter jag här och är (troligen inbillning, men ändå) lite halvseg i hjärnan.

Gah! Får vädra ut hela köket tror jag och sätta på kaffe.

Kom på en bra liknelse av en hur man känner sig efter ett tentaperioden är över, alltså ni vet när man precis kommit hem efter en tenta och sätter sig i soffan: Lobotomi mina vänner! Detta va ju dock en metod för att få bort oro och ångest förr, men känslan av när dom tait bort en del av hjärnan måste ju vara densamma som man upplever efter en tenta. Man pratar relativt osamanhängande och det känns som nått är borta ur hjärnan. Nä, ush, hemsk liknelse. Faktiskt väldigt många som dog av detta.

Mitt liv ser nu ut såhär: Mina dagar fram till tentan: mat o kaffe, plugg, plugg, plugg, mat, pussa på J, plugg, plugg, plugg, mat, plugg, massa kaffe, plugg, laga mat, äta mat, titta tv, plugga lite till, sova. Drömma om att jag pluggar!
Likt många andra studenters liv.
Nu ska jag som sagt vädra o sätta på kaffe.
Tack The Body Shop!

Kommentarer
Postat av: martina

Ja bra va! Du ska helst vara klar med exempeltentorna till kl 21 ikväll säger jag då! :)



Men martina, inte så lycket att spraya det på dej ju! Men undra om det funkar om man ska sova, blev lite nyfiken nu. Ja hör av dig. Har trolitvis ingen bil imorgon men torsdag kanske? Hör av dig om Chilli inte ger så kloka svar så dyker jag upp :) kram

2009-03-03 @ 17:36:33
URL: http://mtinam.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mitt liv ær ungefær lika spænnande, sova, træna, æta jobba och skita , wii!

2009-03-03 @ 18:07:42
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

jadu, vad säger man! hahaha...du e för härlig!

2009-03-03 @ 19:34:05
URL: http://sicilienmedjessica.blogg.se/
Postat av: Mallan

Den där borde ju jag ha! vart köper man sån? Inte just nu dock, suck, martina hemtentan e asjobbig. Jag fastnade med en fråga i typ fem timmar igår och lyckades bara skriva en sida på den (av två) Håll tummarna för att det går bättre för mig idag så ska jag hålla tummarna för dig på fredag. Puss min vän

2009-03-04 @ 08:56:27
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hallå!

Du har fått sms-avisering på min kamera va? =) Bajsbra!

2009-03-04 @ 10:14:06
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

AMEEEHHH! Vad är detta , nu blir jag bajs nyfiken - jonas har för sig att han vet vad det är, ska jag tortera honom? :D

2009-03-04 @ 16:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0