irriterad på sj

Egentligen har inte sj gjort nånting precis just nu, men idag när jag skulle boka tågbiljett från vbg-gbg så vågade jag inte boka det tåget som är framme en halvtimma innan bussen går till oslo för att risken att tåget är försenat och att jag missar bussen är för jäkla stor att jag anser att den tidsmarginalen är för liten. Därför kommer jag vara i gbg 1½ timma innan bussen går. Jaja, bättre att vara i tid än att missa bussen.

Nu ska jag strax ut till Lindberg!
Det blir en långpromenad med Chilli så att hon får sprungit av sig. Chillis andra hundvakt har opererat foten så hon får bara springa i deras trädgård under månadar och tisdagar. Hårdträning idag med hunden alltså!
Sen blir det hockey, frölunda - luleå. Kul kul!
Ska göra pastasallad till mig o J med! Gött!

Hoppas jag packat ner allt nu inför Oslo trippen... har iofs en timma på mig mellan att jag kommer in till vbg och tills tåget går så jag hinner väll.

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0