inlägg nr 400



Sen den 27/2-08 har jag alltså publicerat 400 inlägg här på bloggen, mer eller mindre intressanta, mer eller mindre innehållsrika och mer eller mindre genomtänkta! Men, det är min blogg - jag bestämmer!


För att räkna ut hur mycket jag "tjänat" på bloggen så kan jag ju berätta att det är ca: 7 kr/inlägg!
Det är ju fantastiskt, och vi studenter klagar när man kan tjäna pengar på sin hobby.
Nu ska jag sälja bloggen och ta med mina nära och kära på en dagsutflykt till Gekås!

Skämt å sido - har inte tjänat en spänn och kommer troligen aldrig göra det heller.
Men man kan räkna ut hur mycket sin blogg är värd på HÄR.

Ha det kalas!


Kommentarer
Postat av: martina

ja en sådan kanske jag ska göra mig :) blir endel toabesök med mycket kaffe på dagarna :)

2009-03-04 @ 17:27:08
URL: http://mtinam.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha...va inne å kolla om jag kunde få nått för min blogg.. va tydligen värd 3 600kr...det va la inte så gart...hahaha!

2009-03-04 @ 20:29:56
Postat av: martina

sv: så bra du fick ihop det nu va! :)

Hör av dig imorgon om vi ska ses! kram

2009-03-04 @ 21:13:55
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0