i dag är det avgörande

Är näst intill så nervös att jag vill kräkas - ikväll avgörs det om warberg går till semi eller om det är slut för denna säsong.
Det är liksom sju timmar kvar till nersläpp o det enda jag kan tänka på är att dagen bara ska gå så snabbt som möjligt så att matchen börjar och sen är den klar o warberg är vidare. Huamig, man är allt bra besatt alltså.

Hockeyn igår va ju mindre kul - J stängde av TVn när det blev 1-1, kanske lka bra med tanke på att HV vann med 1-6.
En arg sport-J är ingen rolig syn! Höll mig mest i köket, sen smygtittade jag lite med ljudet av medan han diskade.
Men jag känner på mig att detta är en bra dag, än så länge känns ju allt på topp och jag har höga förväntningar. Tänk om både warberg o Frölunda vinner ikväll - det hade ju vart topp notch, så att säga!

Man är väll en aningens medgångs suporter kan jag tänka mig. Jag tänker aldrig att det andra laget är bättre, utan att de laget jag håller på spelar kasst. Men jag menar våren höjdpunk är ju slutspel tillsammans med att solen skiner. Oh, va underbart!

Nej, nu är det lunchdags och sen är det tre-fyra timmars lyssnande på redovisningar o opponeringar.
Skönt att man inte är i rampljuset idag.

Ha det kalas

(jag tippar 5-3 till Warberg och 3-1 till Frölunda)

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG ÆR JÆTTENERVØS!

2009-03-26 @ 17:52:58
URL: http://jobengtsson.blogg.se/
Postat av: Mallan

Hur gick det för Warberg??Tänkte faktiskt kollat men helt plötsligt har vi inte TV4 Sport, konstigt!

2009-03-26 @ 22:13:11
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0