frånvarons update

En aningens frånvarande här på bloggen de senaste dagarna. Tiden bara försvinner, dock har det hänt en hel del skoj de senaste dagarna och de närmsta dagarna lär inte bli så tråkiga dom heller.

Fredags:
Tenta (Läs: stön - bajs - ångest) Va som vanligt va jag helt borta efteråt. Men fick ändå utfört ett par ärenden. Hämta mina röda skor hos skomakaren, va på banken o växlade, ordna en ny bankdosa + pratade pension och fonder (vuxen point.)
Tidig kväll /e.m. efter en powernap på trekvart och Js specialare-toast, mötte jag upp jobbarkompisarna och drack lite öl. Jättemysigt! Kom hem, jag o J laga mat, sen somnade jag med Friends i bakgrunden.

Lördags:
Upp med tuppen och iväg till jobbet. Mycket folk och väldigt roligt!
Hem, lagade mat och bänkade mig till Frölunda - Luleå (Wii 4-2 till VF)
Snabbt iväg efter matchen med rödvinsflaskan i högts hugg. Destination "fröken" och Isa för 2a chansen. Stor besvikelse. Scotts gick inte vidare trots typ 10 röster från oss.
Mer rödvin... hemgång klockan sent.

Söndags:
Dagen då Gud hatade mig. Min enda lediga dag och jag sover till jag vaknar, så att säga.

Idag:
Har vart i skolan, Ex-jobbs skrivning.
Ikväll är det sista serieomgången. Sjukt spännande. Vinner Warberg så vinner dom serien, vinner Umeå så kommer dom 8:a och då är dom även med i seriespelet. Mycket annat som står på spel ikväll. Spännande, spännande. Med farsans frånvaro så blir det jag o "fröken" som intar säsongsplatserna. Mycket kul!
Även VF spelar ju ikväll - J får se det sjäv. Hoppas VF vinner (inte kul att komma hem till en sur sambo nämligen)

Imån:
Skola, skola och skola.
Sen blir det frissan!! Vem vet vad som händer där...
Ska även ordna det som lillsyrran o J2 vill ha med upp.

Övermorgon (ons):
Skola, skola och skola.
Packa så gott det går, sen bär det av ut till Kulla och Chilli.

Överövermorgon (tors):
Åker tillbaka hem, packar det sista innan jag sätter mig på tåg o buss med slutdestination OSLO!

Fre-Söndag i Oslo:
Holmenkollen, Froggnerparken och shopping.
Middag med min gammla jobbarkompis.
MELODIFESTIVAL FINALEN.
Massa mys med lillasyster!

Ja det var väll en kort resumé om vad som hänt och savd som kommer att hända det närmaste!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

martina bengtsson! Du glömmer inte av å stanna upp å andas lite ibland också eller? hälsa bror! Kram på dej!

2009-03-09 @ 17:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0