en (naken) rysare

Warberg låg aldrig under, men med 5-4 i 3e period så är inte en innebandymatch över. 8-4 blev det till slut!
Har verkligen gått och spänt mig hela dagen, vart nervös, nojjig osv. Men det gick ju bra till slut - skönt att se att laget var "tillbaka" igen. Ny match på måndag, första semifinalen och Balrog står för motstånd. Dom ska tydligen ta warberg med 3-0 i matcher. Inga höga krav dom ställer på sig själva.

Det va en yngre man som sprang naken under matchen. Han sprang rakt förbi oss och jag säger:
"Va f*n gör han?"
och pappa svara: "Va, vaddå, va hände?"
Ganska naturligt får han svaret: "Ähm en naken man sprang just förbi!",
"Va, det missade jag", svara pappa.
Då är man rätt inne i matchen. Men jag menar, han sprang ju rätt över planen!

När jag tittar upp (ni kan ju inte dömma mig för att jag råkade titta ner!) så ser jag till min stora förvåning vem det är!
Jag hjälpte han på jobbet häromdagen med skjortor. Dock va han inte näck då!
Blir en rolig historia att berätta för tjejerna på lördag!

Nu väntar kudden!


Kommentarer
Postat av: Thessan

Hahahaha! Du får hälsa honom nästa gång att tanken med skjortan var att han skulle behålla den på? :)

2009-03-27 @ 14:43:02
URL: http://tetzi.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha, var skitkul när reportrarna på webbradion helt plöstsligt sa att de var en kill som sprang näck över planen, haha!

2009-03-27 @ 14:49:28
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0