en missad friends episode

Nu ska jag snart nussa-kudden, men måste bara berätta en sak som hände mig igår.
Skulle kolla på ett avsnitt med Friends innan jag skulle sova och till min stora förvåning-förtjusning och stora glädje hade jag INTE SETT JUST DETTA AVSNITT. Hur är det möjligt?
Har tittat på serien om och om och om igen med start nån gång på gymnasiet - och missat ett avsnitt!. Eller grejen är väll den att jag kände igen en del i avsnittet, men inte det andra. Det va "The one with the joke" när Ross får ett skämt publicerat i Playboy och Chandler säger att det är hans skämt från början. Men i samma avsnitt så frågar Monica - Rachel o Phoebe vem dom skulle vilja vara tillsammans med om dom bara fick välja bland dom tre och Rachel säger att hon inte kan svara på det, vilket Monica också säger att han inte kan. Sen säger Phoebe att hon skulle välja Rachel för att Monica är så krävande eller nått. Och det är just hela den grejen jag inte kan minnas. Har jag somnat under ett avsnitt o sen lyckas att inte se det mer eller förträngt det tro? Ja, who knows.



Tänk om jag missat en Sex and The City episode med? Gud förbjuuude... får plöja egenom den med start ikväll. Natti.

Kommentarer
Postat av: Jessica

fan va skumt...va med om precis samma sak för inte så länge sen...man tror ju man sett allt åsså helt plötsligt!! eller så har man bara glömt av det helt enkelt...avsnittet alltså..

2009-03-11 @ 09:10:05
URL: http://sicilienmedjessica.blogg.se/
Postat av: Marie

Tror att jag med säkerhet kan intyga att jag sett ALLA vänneravsnitt.... Lite synd, jag hade blivit väldigt glad över att få se ett nytt :-)

Däremot kolla jag lite på DHW i går och hängde inte med alls! Har lite uppdatering att göra där med andra ord....ler

2009-03-11 @ 15:35:56
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0