elitserien

Ville bara skryta lite om min lillasyster!

Igår spelade hon sin första elitserie-match med Akerselva!

Växte typ en cm när jag hörde det!

 
Bild 1: Bajsunge påväg till innebandyträning
Bild 2: Bajsunge fick utvisning 10+2+2.


Sista slutspurten i pluggandet snart...

I både hockey o superligan går det ju sisådär.
3-0 i skrivande stund mellan Luleå och Frölunda.
0-5 mellan AIK-Täby. (jag menar har man sänkt sig så lågt att heja på AIK i en match så kan dom ju iaf försöka att vinna!!!)
Men men, inte slut ännu! Allt kan hända!

* * *

update 21.33
Ja allt kan hända. Iaf när det gäller innebandy!
8-5 till AIK. Tack för det AIK, i 24e omgången är Warberg serieledare tackvare den vinsten, förlusten, hur man nu ser det.
Rolig match, först gör täby 5 mål på raken, sen gör AIK 8 mål på raken.
Bara i innebandy!

(Frölunda förlora dock, 5-0 till Luleå. Only in Frölundas world)

Kommentarer
Postat av: Mattias

Älskar utvisningsbilden. Det är så roligt. :)

2009-03-06 @ 00:18:48
URL: http://vitatisdagar.blogspot.com
Postat av: Mallan

hoppas det går/gått bra på tentan hjärtat! puss puss ps. go luleå ;)

2009-03-06 @ 14:28:15
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Mallan

Om du har haft femtiotusen besökare de senaste dagarna så är det bara jag som går in och hoppas att du ska ha uppdaterat! Hva skjeraaaa???puss bästis o gonatt

2009-03-08 @ 22:05:22
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0