dhw in my heart

DHW på femman om lite mindre än en halvtimma. Massa mys, vi har glass i frysen med. Ännu bättre!! ♥

Har vart hos frissan idag. Hade ställt in mig på lugg, men kom därifrån i vanlig sedvanlig jag-frisyr. Lite tråkigt, men men. Har en liten utväxt på typ 3-4 cm som inte är sådär fasligt mycket olik det slingade i håret, men om jag klippt lugg nu så hade det bara blivit lite slingor i luggen och sett lite småskumt ut, så vi hoppade det. Har inte lust att slinga för tillfället heller. (Läs: min plånbok tillåter inte det!)

Kul innebandymatch igår, trots att det blev en sånn där riktig brakseger (12-4) och kanske inte nått direkt hot. Men ändå jättekul, o härlig stämning! Även skönt att VF vann igår så att J va på glatt humör när jag kom hem. Det råder en liten diskussion här hemma om när han blir arg på dommaren, hela VF-laget, det andra laget som spelar gris-hockey, etc. - J tycker att det hör till, men jag tror ju att han ska kasta ut fjärrkontrollen genom rutan liksom. Det är inte ovanligt att han stänger av TVn (även om man kollar ihop) och sätter sig nån annan stans i lägenheter, ringer sin far och säger att han inte ska titta mer och att hockey är en skit sport och att VF suger. Fem minuter senare sitter han där! Men igår va en bra dag, tack o lov! Brynäs förlorade dessutom sin tredje raka kvartsfinal, vilket såklart också bidrog till en del av lyckan.

Imån blir det hockey igen, fast ute i Lindberg! Ska hänga med Chilli tills på torsdag så J kommer ut o ser det med mig.

Kort skolpass imån, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0