väntan delvis över

Nu har jag verkligen bara en sak kvar innan jag kan skicka efter mitt examensbevis!
Är nämligen rätt så säker på att Ex-jobbet inte behöver bearbetas mer, samt att jag klarade tentan jag hade den 5e juni. Blev riktigt, riktigt glad! Återstår bara en tenta jag haft släpandes ett år. Ganska irriterad på att jag har den efter mig! Men så länge jag vet varför så är det ju lugnt. Två månader och det är bara den kvar - jag ska f*n ta den!
Fatta gott eller!

Nu ska jag nussa, har precis sett en Wallander-film som jag lånat av mamma + sambo.

* * *

FAN VA GOTT ATT JAG KLARADE TENTAN!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte du filmen var bra? Det tyckte vi. Kram stumpan. Din mor.

2009-06-26 @ 18:35:12
Postat av: Anonym

Tyckte du filmen var bra? Det tyckte vi. Kram stumpan. Din mor..



Förlåt jag glömde att gratta dig till tentan.

tack för senast också. Janne hälsar också.

2009-06-26 @ 18:37:17
Postat av: Mamma

Tyckte du filmen var bra? Det tyckte vi. Kram stumpan. Din mor..



Förlåt jag glömde att gratta dig till tentan.

tack för senast också. Janne hälsar också.

2009-06-26 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0