resumé

Har hänt ganska mycket de senaste dagarna, så jag vet inte riktigt vart jag ska börja?!

Efter examensdagen (läs: i torsdags) va jag rätt bakis, men fick ett samtal som gjorde att jag rykte upp mig och jag o J städade iordning lägenheten. Får man Dubai-besök så får man ju ställa upp att dammsuga och drick lite vin. Gick lättare ner än förväntat, det ena ledde till det andra och klockan två på natten gick vi hem från Bodegans pianobar. Somnade runt 04.30. Va ganska nöjd när jag vaknade klockan åtta för att gå till tentan (jag vet... skäms på mig).
Tentan gick över förväntan!
Men det har jag ju sagt två gånger förr så det är väll typ 90p eller nått...

I fredags bar det även av till Falkenberg och student för vår morbrors, sambos, dotter. Mycket trevligt!
Underbart att se att en glad, söt, partypingla, som är friidrotts intresserad ha ett VG och resten MVG.
Hon hade fått stipendie och allt från skolan för att hon hade haft bäst betyg!

Va ganska trött när vi kom hem runt halv-nio snåret - men det va bara att börja packa.
Lördagen - Söndagen var det Danmark! Lillasyster fyllde 20 vilket givetvis skulle firas!
Blev två riktigt trevliga dagar!

I måndags jobbade jag och likaså igår men med lite annorlunda arbetsuppgifter. Följde med min chef till Kinna-butiken som skulle byta lokal. Tack och lova bara vägg-i-vägg, vilket betydde att lagret inte behövde flyttas. En dag fylld av fart och fläkt helt enkelt. Väldigt roligt och kul att träffa lite folk från de övriga butikerna.

Idag blev vårt ex-jobb helt klart - inskickat till slutgiltiga versionen, samt utlämnad till de företag som deltagit.
Nu ska det bara godkännas från alla håll - och förhoppningsvis publiceras.
Ska även upp till sverige-chefen nästa tisdag.

Idag började J även på sitt sommar-jobb (och förhoppningsvis framtida jobb) och han verkade tycka att det var både bra och kul!

Phu... ja det va väll en kort och konsist resumé av vad jag har haft för mig!
Imån kommer BFF+sambo, ska bli underbart!

Vad händer nu närmast? Fotboll såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0