repris

Godmorgon!

Gud va spännande match det var igår! Jag och J hade dock missuppfattat avspark och trodde det va kl 19. När vi sätter oss vid tvn runt 19.30 så har det gått 72 min och står 3-1. Snacka om totalvändning till 3-3. U21 har det i sig, dom spelar enkel och rolig fotboll - eller iaf så ser det så enkelt ut och dom spelar för varandra. Underbart att se. Synd bara att det inte gick hela vägen. Tycker synd om han som la sista straffen. Det va nog dock inte på den lilla marginalen det föll. Snarare i 1a halvlek. Mer U21, vilka härliga pojkar!

Nu ska jag iväg till jobbet om lite mindre om en timma. Dags att fixa till sig!
Om jag brukar ha bra dagar på jobbet så va det en sjukt bra dag igår.
Effektivitet och vilja fick sin rätta betydelse, helt enkelt!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0