lite bilder

Jag och J har precis tryckt i oss färskpotatis, remuladsås, tzatziki, grönsaker och... fiskpinnar. (Finn ett fel liksom) Mycket gott dock! Go lunchlåda man har imån!

Blev rätt sent igår, va hemma runt två tiden! Men mycket kul och mysigt va det!

Har jobbat några timmar idag, Gick inte bara bra - utan jättebra! Kul!

Hade lite bilder på mobilen som jag tänkte dela med mig av:

   
Lite roliga skyltar o plancher


Lillayster äter en bamse med mos (se bild ovan)
Sjukt kul efter några öl

  
Från reed room när BFF + sambo va på besök

 
Påväg hem från damernas häromdagen såg jag ett skepp

 
Jag o min mini-kusin på midsommar ♥

 
Jag och Isa busade i soffan igår ♥



Nej, dags för disken!
Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: johanna

Halllåååå, du sa inte att Sanna hade klänninge JAG köpte på midsommar med, jag kan alltså ;) Bajs!

2009-06-28 @ 19:56:47
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0