i korthet

Vilken dag jag har haft!

Somnade tidigt igår, vilket resulterade i att jag gick upp tidigt idag. Det va dock lite planen för min lediga dag! Började lite lätt med att städa lägenheten och tvätta lite. Hängde ut tvätten på baksidan och gick här inne och sjöng mer högt än vacker till radion. Vid elva va jag klar och fixa till mig, ringde Fr O som va lite bakis. Hämtade in tvätten (allvarligt va snabbt det torkar ute!!) och gick ner till damenas. Läste min bok tills Fr O gjorde entré. Fick höra skvallret från igår (Måndagsklubben) alltmedans jag brände mig. Tog ett bad och 4 timmar från det att jag kom, åkte jag hem. Väl hemma satt J och käka pastasallad. Det va då jag upptäckte att jag bränt mig. Blev lite irriterad för det hade inte synds på stranden och jag hade dessutom smörjt in mig. Men men, in i duschen, ut ur duschen, på med kläder o blåsa håret. Sen åkte vi som planerat (Js förslag, hör å häpnas) till GeKås. Vi blev inte filmade av dokusåpa-teamet, inte heller hittade J några skor eller ett headset till sitt xbox360. Men men, deo fanns där iaf. Själv hittade jag 4 små söta skålar, en liten kanna att ha kaffemjölk i, samt en parfym. Skulle haft ramar men det fanns varken storlek eller den färg jag ville ha. Kvittot slutade dock på nästan tusen kronor så det va väll en dyr resa för att inte ha hittat det man skulle ha. Farfars brylkräm hittade vi med! Väl hemma, efter en finare middag på Burger King så tog vi en filt och två öl med oss och satte oss på baksidan huset. Svalkande och gott! Nu ska det bara renbäddas sen lär jag somna som en prinsessa!

Imån är det jobb ett par timmar, sen ska jag möta upp en gammal god vän för ett glas vin på Bodégan!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0