bff in da town

Idag anlände BFF+sambo till stora staden Varberg! Kärt återseende, såklart!
Det blev en bowlingrunda som jag allt annat än briljerade i. Men men, ni som känner mig vet ju att jag tycker att sport inte är viktigt att vinna, det viktiga är att man deltar och har kul. Mmm... säkert!
Men har lite lust att hålla med J (inte för att det va fel på bowlingkloten ellerså) men är bowling verkligen en sport?

På tal om sport. Sverige-Malta igår.
Tror vi kan glömma VM och sluta tro på att Sverige är så jävla grymma. Det är dom inte - inse!
Men det är ju alltid kul att se en match med massa mål... mot ett lag vars land har ca 400 000 invånare,
Och aftonbladet snokar i vad Zlatan och Källström anser om varann - spelar roll?

Lillasyster är Oslo, vilket betyder att jag är i Lindberg och ser efter Chilli.
Just nu ligger hon vid mina föttre och sussar så gott!

Dags för kudden kanske?
Ska jobba några timmar imån!

* * *


Eftersom jag jobbade till 18 idag o skulle ta bussen kl 18.30 betydde det att jag inte träffat J å hela dagen.
Men vem står inte utanför butiken när jag ska stänga? Jo, min J!
Följer mig ner till bussen så att vi kan få 20 minuter ihop! Kärlek! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det är kärlek.

2009-06-12 @ 00:11:39
Postat av: johanna

aw, vad sött!

2009-06-13 @ 13:23:32
URL: http://jobengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0