att hålla det man lovar

Snoozade i ungefär 45 min idag, underbart!

Skulle upp och ta en underbar dusch - men f*n va jag hatar vår dusch just nu. Det är stopp i röret och det verkar inte vara så att det är "någon" som ska fixa det. Jag o J har verkligen försökt men det blir bara värre. Får ta ett snack om det. Igen.

Fick ett sms från en butik igår om att rean nu skulle sänkas ytterligare med upp till 70% off. Lovely. Gick ner lite tidigare och in i butiken. Snacka om besvikelse. Ingenting! Såg nog typ 2-3 plagg med 70% off. Inte konstigt att jag typ va själv i butiken. Man kanske borde hålla det man lovar? Dock älskar jag butiken i övrigt.

Jobbade några timmar, många va nog på stranden och hängde inte hos oss.

Blir playan för mig några timmar imån med, ska träffa BFF och äta frukost på damernas runt halv tio, tio tiden. Kan inte stanna så länge, ska till farmor o farfar vid två, halv tre och sen kommer mamma o janne på kvällsmat. Ett glas rött till maten? Ja tack!

Brännan på halsen har lagt sig för den som undrar, haha. Va INTE så snyggt igår!

Nu är det snart fotboll!

Vill ni se en "fyllebild" klicka HÄR,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0