vg

Nu har det minsann vart fullspäckade dagar!

I onsdags var en vän här o dela en flaska vin med mig, hon är hemma från Eskilstuna och iom att jag åker till åstol idag så kommer vi inte kunna ses nått mer för denna gång. Mycket trevligt att träffas iaf!
Igår vart det jobb och sen schlagertorsdag på socitén. Missade dock Jessica Andersson men hon som hade värmt upp inför henne hade tydligen vart bättre. Hade en inbjudan till såsen igår så jag o en klasskompis åt och drack helt free under två timmar igår. Ens sväng om Bodegan med J och jag va nöjd med kvällen!
Tack CC för igår!

Lite tråkigt slut när vissa fyllon inte kan uppföra sig, men men!
Vakten "fixa" honom!

Från nått tråkigt till gårdagens verkligt stora händelse - VG på examensarbetet!!
Glad är bara förnamnet! Otroligt stolt och glad, såklart!

Nu ska jag iväg o jobba ett par timmar - sen bär det av till Åstol för en välförtjänt femdagars semester! Ska bli underbart!

* * *


Sa även hej då till två Londonbor i onsdags - ses snart igen! Väldigt kul att träffa er båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0