varje kvinnas rätt

... vore faktiskt en walk in closet!

Håller just nu för femhundrafemtioelfte gången på att försöka få iordning i min garderob och det är omöjligt att hitta det man söker eftersom jag inte kan ha allt på ett o samma ställe, dvs garderob + byrå och en överfull garderob med alla skor och jackor i hallen. Jag vill att allt ska hänga på galgar så att jag snabbt och enkelt kan se. men nu hänger allt bara trångt och jobbigt.

Om det någon gång ges möjlighet till att renovera ett hus precis som man vill ha det ska prio ett vara en underbar walk i closet! Ljus och luftig och med en snygg schäslong i mitten brevid ett  bord där jag kan ha ett sånt där smyckesträd med halsband och grejer. Kanske står det även en vas med ständigt fräscha blommor på bordet med...

... nej, dags att gå tillbaka till verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Marie

Oooo... Jag håller helt med dig Martina! Det är faktiskt varje kvinnas rätt! Var på Ikea igår och såg massor med trevliga lösningar.... Men vart tusan går en walk-in closet in i min trea på h-backen??? hmmm

2009-07-14 @ 14:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0