vad är rätt vad är fel

Hemma sent inatt efter en trevlig middag. Lite efter att vi lagt oss bankar någon i husväggen och ropar efter J, sen ringer det två gånger på hans mobil. Helt plötsligt hör man: Han sover nog! Snillen spekulerar efter en blöt utekväll under W&W. Lite roligt va det allt.

Har ordnat lite med en klassfest i början av augusti. Grillning, brännboll och kubb med gamla bcp-klassen, kan det bli annat än lyckat? Ska bli roligt och jag hoppas på att många kan komma! Give us good weather, plz!

I tisdags firade jag, bror, mamma + sambo att lillasyster fyllt år. Det blev första fika och en öl i trädgården, sen vidare ner till minigolfbanan vid fästningen. Efter att lillasystrer vunnit (och bror förlorat) så gick vi till Bodégan och käkade. Avslutningsvis blev det lite drinkar på harrys! Helt klart en kväll att minnas, mycket roligt!

   
Minigolf is the shit - lillasyster hamnade på best of the day-listan.



Dagens projekt är att göra så lite som möjligt! Dock behöver vi nog besöka matbutiken... känns som 5 mil ner till Ica, snarare än en promenad på 2 minuter. Lika bra att ta tag i det. Phu...


* * *


Brukar väll vanligtvis inte ha så svårt att skilja på rätt och fel. Men ibland blir det bara fel hur man än gör.  Men egentligen undrar jag ju om jag inte gjorde rätt. Det kanske bara va så att nån annan gjorde fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0