världrekord i att skeda

Idag va det kvartsfinal i Ligacupen i Sparbankshallen, i ena pausen va det en bodybuilder och i andra va det världsrekordslagning i att ligga sked.

Lite dålig bild jag vet, men egentligen va det inte så mycket att se. En övertränad man i damtrosor typ...

  
Och här sker då världsrekordet i att ligga sked, 309 personer deltog. Här kan ni se det!

I övrigt så vann Warberg.

Imorgon är det tenta - 5 timmar! Jag brukar sitta ganska länge så detta lär väll inte bli nått undantag.
Hoppas det går ba för hela klassen! J är nu nere på ica åt mig för att inhandla choklad, snus och två bananer. Allt för att hjälpa mig att överleva tentan!

Har en sjukt gammal blogg från typ år 2000. Kika in om någon dag så kommer det ett gammalt inlägg från en Martina som är ca 16-17 år.

Nu blir det macka och te med den bästa!
(obs! 8 dagar kvar...)
Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0