va é väll en dans på baden

  
Förfest hemma hos M...
 
 som bjöd på god kycklingsallad, rökerietbröd m.m.

Vad är väll en förfest utan singstar?

Sedan bar det av till kvällens absoluta höjdpunkt - baden och Scotts!

  
  
På dansgolvet va det djungelns lag som rådde, störs går först bland 50+
   
Kram och gos!

Djungelns lag mina vänner, djungelns lag...
   
  
    
Tro det eller ej, men vi dansade faktiskt lite också...
 
  
... till Scotts såklart!

Så va é väll en dans på baden?
Jo, alldeles, alldeles uuuunderbaaar!


Kommentarer
Postat av: Mallan

hallååå lovely! Kul med bilder från din underbara utekväll! Det finns nog ingen som älskar dansband som du!!

Hade även några frågor angående blogg inläggen från förr...Vad var det jenny syftade på i sitt citat?? Vad var det nu igen.."Vad vill hon honom.......klockan fem?" Har jag fått va delaktig i det? jag minns bara "vad vill du med mig och mitt liv???!!" (vilket jag snott och faktiskt använder mig av ibland när lukas är lite jobbig. Eller klockan;) ) O sen undrar jag även hur det är möjligt att en juldag kan förfölja än så länge.vi kommer nog prata om den hela livet tror jag. nu ska jag på kalas! Puss puss

2009-01-18 @ 12:41:54
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Marie

Herrejösses, garva ihjäl mig nu... Gud vad roligt vi hade!! Bilden på Jessica och han i Scotts (Henrik??) - jag tror jag dööör! Och Emil blev skitsur när han fick se bilderna - varför fick inte jag följa med, liksom... Lovade att ta med honom när han blir stor (ganska safe att lova det, vad är oddsen på att han vill ha med morsan till Baden om sjutton år??)



Och okej, jag lovar, jag ska sluta snusa.... Alla andra har rätt och jag fel - jag ser inte klok ut!

2009-01-18 @ 20:32:35
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com/
Postat av: lisa

Jag är inte alls avundsjuk, absolut inte....

Sen måste jag säga att inläggen från förr va jätte roliga, speciellt för en kompis som lärt känna dig på senare dagar. Du verka lika go o yr på tiden:)

puss puss

2009-01-18 @ 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0