tio dagar

Min dag började redan klockan 6.45 i morse. Föreläsning mellan 8-10, sen satt vi kvar en stund o löste lite case. Det är ganska kul med juridik, men man märker så tydligt hur ens egen nivå på saker och ting förändras allt eftersom nivån och engagemanget från lärarna skiftar. Denna juridik kursen har inte alls vart lika rolig jämnfört med den vi hade i våras. Men men, det ska nog gå vägen på tentan på torsdag. Lite pli har man ju ändå på sig själv!

Nu är klockan bara lite över tre och jag känner att det kommer bli jobbigt att vara vaken till kl nio. Power-nap kanske?

Känner en grymt otrolig lättnad över att jag fått tag på boken vi ska ha till examensarbetet. Den är slut hos alla bokhandlar o vi har en tenta den 13 feb på den. Iofs en ganska liten tenta, men ändå, inte kul att ha den efter sig direkt o ganska bra att ha den i tid känns det som. Men imån kommer den äntligen finnas i mitt förvar!

Vet ni att det är 10 dagar tills jag o J åker!
Spännande!!!

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shohoooo! bara tio dar kvar! Fan va du måste va nervös...hihih! men det kommer bli kanon ska d se...

Jag kommer ner när nu kommit hem igen å hämtar väskorna...lär behöva dom när jag drar!

Ses på fredag!

2009-01-12 @ 17:16:06
Postat av: lisa

Gud inte alls länge tills ni åker ju:) Nu fick nästan jag resfeber... ;) Tack för helgen!!! ;) Nästan glad jag inte kunde läsa nån kommentar från den... ;) puss puss på dig

2009-01-13 @ 00:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0