resfeber, 6 dagar kvar

Nu börjar jag få resfeber.

Har liksom haft tentan att fokusera på men nu är ju faktiskt nästa anhalt Egypten!
Först är det iofs Stenugsund och Baden ikväll, men sen kommer jag hem på lördag och då är det VERKLIGEN nästa anhalt Egypten. Egentligen fattar jag inte vad jag helt plötsligt blev nervös över, kanske att det är så snart!

Nej, finns väll ingen anledning att vara lite resfebrig. Men jag har ju liksom undrat varför jag har fjärilar i magen, varför hjärtat bankar lite hårt och så där... känns ungefär som att vara nykär, och vist en resa tillsammans med den man älskar får ju förhållandet att komma i en rejäl uppåt kurva, men fjärilar och att allmänt i kunna fokusera blicken eller vara näst intill okontaktbar, det måste ju vara resfeber. Tack gode gud att J är med mig, han om nån kan ju få mig lugn.

Nä... nu ska det fixas o trixas med diverse grejer här.
Packa inför stenungsundstrippen m.m.

Ha det kalas allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Inte konstigt att man får resfeber! Det får jag alltid, vart jag än ska. om det dessutom är första flygresan o allt så är det klart att det pirrar lite extra! Men GUUUD så underbart ni kommer ha det. jag är riktigt avundsjuk på er!!! Ha det så himla kul ikväll också gumman min. Puss puss

2009-01-16 @ 17:06:39
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0