gammalt blir nytt

Idag blev det faktiskt lite shopping efter skolan (föreläsning i 2 timmar, livet är hårt ibland). 3 baslinnen och ett par helt okej rea-jeans från Gina allt för ca 400 kr, som hittat. Därefter vart det apoteket, alkogel och magtabletter inför resan. Har ni märkt att dom försöker sälja på en grejer på ett helt annat sätt på Apoteket nuför tiden? Dom har liksom blivit lite mer försäljare liskom. Okej att dom rekomenderar, men när man blir rekomenderad både magtabletter, akutpiller för diarée, alkoservetter, vätskeåtergivande brustabletter samt solkräm när man endast frågar efter alkogel så tycker man ju det är i lite grövsta lagret. Men men, hon va himmla trevlig iaf!

Ibland blir jag trött på mina jeans o slutar använda dom i några månader (därav tycker jag att jag inte har några jeans) men igår hittade jag mina gammla lee-jeans med lite slitningar och med fickor som sitter utanpå på framsidan, riktigt fina. Passa perfekt nu efter julen också, haha!

Har en tjejkompis från klassen som snart ska flytta o håller på att ordna med diverse loppisfynd hon gjort. Fasen vad jag har lust att gå på loppis och sen åka hem o fixa o greja o göra om alltså... Bakom mig i skrivande stund står ett gammalt tidningsställ i blått som jag köpte för ca 30 kr på loppis, det ska målas om... då jag köpte det för ca 2 år sen. Men det är fortfarande blått o fullt. Har ju iofs lite ledig tid innan resan. Då om nån tid så behöver jag ju sysselsättas. Kommer vara hypernervös! Vill ju dessutom jättegärna fynda en stol med armstöd och en dyna o klä om... Får helt klart ge mig iväg nån dag efter tentan o ordna detta.

Ja, nä, men tenta o inlämningsuppgift va det ja...
Nu blir det skoljobb för resten av dagen.
Lite kaffe på det så ska det nog gå bra!

Ha det kalas!

 
Bli medlem här och få presentkort på gratis kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0