dagens outfit

När man kollar runt på massa bloggar så har många (oftast kvinnor i 15-18 års åldern) dagens outfit i bilder o text. Gärna lite sådär poserande framför spegeln, putande mun och utstickande rumpa så här kommer mitt bidrag till dagens outfit.

 
Hood tröja som jag lever i hemma o som aldrig blivit tvättad från Carlings, jättegammalt linne från BikBok som helt förlorat passformen pga att det är så gammalt och tvättats säkert en miljard gånger. Urblekta leggins från Gina som har spruckit i sömmen på låret. På fötterna har jag mina nyinköpta mogna Hello Kitty sockar från H&M rean. En tjej kan aldrig få för många sockar!!

Kommentarer
Postat av: Mallan

jag tycker du var skitsnygg! puss

2009-01-06 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0