dagens + & -

Minus sidan

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - = jag hittade ett grått hårstrå mitt på huvudet o J skrattade åt mig o sa att jag va gammal.
- - - = tenta om 10 dagar
- -   = tänker endast på allt runt omkring resan o inte bara själva tiden där.
-     = klarar inte av att vända tillbaka dygnet

Plus sidan

+      = pratat med BFF i över en timma
++    = passen hade inte gått ut
+++  = J sa att han också haft ett grått hårstrå på huvudet en gång.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Hm...om du är gammal för att du har hittat ETT grått hårstrå på huvet....vad gör det mig då? Då skulle jag va så gammal att jag redan var död o begraven. Välkommen till min klubb "De gråa" Den e aaasbraaaa ;)

2009-01-05 @ 16:21:24
Postat av: johanna

Haha, ett grått hårstrå! Och du, tentan klarar du galant =) bajs.

2009-01-05 @ 22:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0