äntligen ett bidrag till mig

Har nu idagarna fått en nya vana, nämligen att besöka sjuhavsenare.blogg.se vilket är väldigt roligt. Dels för att jag kan ha ständig kontroll över min BFF, men också för att hon har så mycket som snurrar i sitt huvud som är så otroligt roligt att ta del av. Idag fick jag tips om sidan GratisKläder.se och där samlar man poäng som man sedan kan omvandla till presentkort på H&M, Nelly eller JC. Ett presentkort på 250 kr på H&M är ju inte allt för svårt att göra sig av med. Låter ju dock lite för bra för att vara sant, men nu är jag medlem och tro det eller ej, jag har redan lyckat skrapa ihop 7 poäng! Shoppa är ju roligt och ibland behöver man ju en avstickare i sitt nörd-pluggande framför datorn så varför inte bli medlem? Der är ju inte alltid man har något nytt att skriva om på bloggen eller något att snoka efter på Facebook liksom, haha. Skämt å sido, som student har man ju inte bara råd att låta bli o kolla vad det egentligen är för sida. Det är helt gratis, så gratis som det kan bli. Ett sätt man kan skrapa ihop poäng på är genom att värva andra medlemmar, så vill du bli medlem så blir det HÄR.



Kommentarer
Postat av: Mallan

Ja men eller hur! Jag håller helt o hållet med. OM det enda man behöver göra att värva lite medlemmar, besöka lite sidor som man ändå kanske gör ibland så är det ju lätt värt det! Kanske tar lite tid men ändå! Om man sitter o klickar i två hela dagar när man är absolut desperat så har man ju sitt presentkort ;) Sen såg jag också att om man typ beställer på cd on får man poäng också, o det e ju skitbra! det gör man ju faktiskt ibland!



Grattis till VG förresten, tur att nån av oss har en hjärna!

Puss puss

2009-01-07 @ 20:10:47
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0