3 dagar...

Dagen idag har mest gått åt till att pugga (lugn klasskambrater, jag råpluggar för att jag inte ska ligga fem mil efter er när jag kommer tillbaka BRUN, FIN O FRÄSCH FRÅN AFRIKAS SOL!!! Nej jag råkade inte trycka in Caps, det va med mening.) Blev en hel del gjort faktiskt, har jag tur så är jag klar med min plan som nu pågått några dagar, redan imån em. Det hade ju vart gudomligt skönt vill jag lova!

Har förutom plugget på hemmaplan ägnat mig åt att tvätta, städa (ser fortfarande bombnedslags-liknande ut) hälsa på farmor o farfar och försöka att inte bläddra i månadstidningen som kom med posten. Den ska jag ha på flyget!

Nån mer än jag som nallar på sparkontot typ hela tiden nu?
Phu alltså, Januari månad. Me no likey!
Men vad behöver jag bry mig om det, snart ligger jag på en solstol vid polen utanför vårt Hilton hotell.

Match idag, Warberg va inte så himmla bra större delen av matchen (typ första halva) men sen va det väll okej. Ganska rolig match. 2-5 till Warberg!

Nu blir det kudden!
Ha det kalas!

* * *

Ett gott skratt förlänger livet:
Lekiskorter


 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Me like that picture very much!

2009-01-20 @ 19:56:06
URL: http://ecarolines.blogg.se/
Postat av: Anonym

E det en av ongarna? haha!

2009-01-22 @ 19:17:19
Postat av: martina

Såå söt! :) Hoppas ni har det bra i värmen!!

2009-01-25 @ 13:42:24
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0