12 timmar

Ja, om ca tolv timmar lyfter planet.
Allt är klart, väskorna är så packade dom kan vara, alla p:na är under uppsikt och vi har ingen flytande vätska i handbagaget. Vad finns mer att ha koll på? Nej, känns ganska lugnt. Väskorna väger dessutom inte för mycket, va och knacka på hos grannen som så gladerligen lånade ut sin våg!

Tack mamma som kör upp oss till flyget!
Tack grannen som tar posten o vattnar våra blommor!
Tack pappa som hämtar oss på flygplatsen!
Tack till familjen E som lånat ut både stora resväskor och snorklingsaker!
Både jag och J har fått lite bidrag till resan, fickpengar och till själva biljetten - Tack!
Tack till alla som önskat oss en trevlig resa - vi kommer garanterat ha det toppen!

Nu blir det dushen och sen sängen, ska upp klockan 4...
Ha det kalas! DET ska vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå, har du kommit fram eller?! Vad är riktnummret till Egypten!? VAD SKJER!!! =)

2009-01-22 @ 16:26:42
Postat av: Mallan

martina jag tänker på dig konstant. Min gissning igår var att samtidigt som jag diskade, satt ni nog ute och åt god mat och utnyttjade erat all inclusive i baren...AM I RIGHT?? Puss på dig älskling

2009-01-23 @ 14:17:25
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Mallan

Nu är det verkligen dags att komma hem tycker jag. Jag har ju ingenting att göra på internet när du inte bloggar och det är då inte en jäkel som kommenterar på min ;) Har saknat dig massor, ha en bra resa hem nu gumman puss på dig

2009-01-29 @ 14:15:48
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0